2011. április 23., szombat

Nyári gumiabroncsok könnyűfém keréktárcsák (Mazda)

Nyári gumiabroncsok könnyűfém keréktárcsák (Mazda)
Kedves eBayer!

A árverésen négy eredeti kerekek a Mazda Premacy, EZ `03

A Mazda alufelni Toyo gumik (195/55 R15 85V) a használt, de mm.Profiltiefe jó állapotban, kb 3-4.

A szomorú, hogy itt lehetek ... Az új uniós jogszabály előírja, hogy a következő szavakat privát vásárlások. Az én aukciók, eladom használt tárgyak, kivéve, ha azt másképp leírni. Az áru érkezik, az én magántulajdon, azt folytatni bármilyen kereskedelmi célra. Kijelentem, hogy én kifejezetten árverésen a cikk nem vagyok felelős. Azáltal, hogy egy ajánlatot, Ön kifejezetten tudomásul veszi, hogy nem nélküled egy új uniós jogszabály, törvényi jog biztosítása / garancia. Nem tér vissza és nem számla.

Fizetés módja: készpénzben a gyűjtemény.

Kérjük, mindig a kérdés a vásárlás előtt. KÖSZÖNJÜK!
Ár: 300 Ft