2011. április 23., szombat

Eredeti VW 19 "Talladega a 235/35ZR 19 91Y

Eredeti VW 19 "Talladega a 235/35ZR 19 91Y:
Nekem van a felni csak aggódik. A tulajdonos annyira hajtott a 3000km, és én közel 500

Én azonban, mint az ezüst nem az én piros a képeken láthatóvá válnak az én golf nem csökkentette 6. ő lóg vissza egy kicsit, mert két bőrönd belsejében.
8j 19 "ET 50, 235/35ZR 19 91Y. Bolt Kör 112 5-én lyuk.
Ez bűn Dunlop Sport Maxx GT gumiabroncsok DOT 2210, és azokat magával kb 6 mm-es profillal. Ezek kiváló állapotban nem karcolás horpadás ......


megkérdezi, hogy rövid, ne mailt hívást vagy SMS-



Gyűjtemény Berlinben lenne 12 249 lehetséges. Közötti találkozóra Lankwitz, és Prenzelberg lehetséges. az én munkába menet.

Amikor átadja neked akkor, mint akár az állami meggyőződés.



Itt vannak a klasszikus tartozékok:

Aukciós §-a alapján 156 BGB. A nyertes pályázó élvez a 4. cikk 5. bekezdés, § 312 BGB nincs joga visszavonás. Minden pályázó elismeri, hogy a záradék licitálás. Az új uniós rendelet, meg kell írni a következő mondatot erről: Azáltal, hogy egy ajánlatot, feltéve, hogy minden hibát (nem listázott) fogadtak el. Kérje minden kérdést, mielőtt ajánlatot. Ez nem garantálja, megváltás, törlését vagy a vételár csökkentését vagy hasonló. Vásárolt ahogy ez vonatkozik az ajánlattevő, aki nem azok felhasználásáról. Privát eladása.
Ár: 1500 Ft VB